19

Od středy přešly všechny školy na distanční způsob výuky, přičemž valná většina škol k tomu účelu využívá služeb Microsoft Teams. Abychom školám usnadnili maximálně fungování v této mimořádné situaci, umožňujeme nově vytváření online schůzek i nad klasickým rozvrhem. Nově tak můžete online schůzky v Teams plánovat učitel jednoduše přímo ze svého osobního kalendáře.

Rozšiřujeme tak funkčnost doplněnou do aplikace v létě, která umožňovala pořádání online schůzek v rámci akcí zadaných jako obecné události. Postup zakládání schůzek je v obou případech totožný.

Učitel ve svém osobním kalendáři vyvolá pravým tlačítkem myši kontextovou nabídkou nad hodinou, která má proběhnout online. V menu následně vyvolá nabídku „Vytvořit online schůzku“.

 

U hodiny pak učitel i všichni žáci uvidí ikonu informující je, že výuka probíhá online. Pokud učitel/žáci na tuto hodinu kliknout levým tlačítkem myši, jsou automaticky připojeni do dané online schůzky.

Tato funkčnost je dostupná všem školám, které mají služby Microsoft 365 provázané se Školou OnLine. K vytvoření má oprávnění pouze učitel, který má provázaný účet ve Škole OnLine s účtem v Microsoft 365. Další nutnou podmínkou pro vytvoření schůzky je nastavení stávajících parametrů školy pro propojení s Office 365.

Publikováno v: Novinky z aplikace


Vstup do Školy OnLine
GDPR

Reference

Velkým kladem je přístup do školní matriky a ke všem dalším školním datům prostřednictvím uživatelského jména a hesla z jakéhokoli počítače připojeného k internetu.

Mgr. Václav Vávra

ZŠ a MŠ MUDr. Emílie Lukášové Ostrava-Hrabůvka

Zobrazit další...