V úterý 26. 3. 2013 v době od 14.00 do 15.00 bude společnost ŠKOLA ONLINE a.s. pořádat bezplatný webový seminář věnující se tématům vedení školní matriky v elektronické podobě. Na školení si též ukážeme, jak efektivně využít školní informační systém Škola OnLine k předávání výstupů z ní Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy.
Zaměstnancům pracujícím se školní matrikou vysvětlíme a připomeneme všechny krok, které jsou důležité pro vedení školní matriky. Ukážeme si, jak Vám Škola OnLine pomáhá při předávání dat na servery MŠMT a kontrolou správnosti vedení školní matriky. Věnovat se však budeme i novinkám v jarním sběru 2013 a nakousneme i změny, které se chystají od nového školního roku.
Pro účast na semináři nemusíte nikam jezdit, je zapotřebí se jen zaregistrovat. V hodinu konání semináře se doma či v práci pohodlně usadíte, připojíte se k webové konferenci a budete pozorně naslouchat.
Kapacita semináře je omezená, doporučujeme se proto co nejdříve zaregistrovat. Učinit tak můžete až do 25. března včetně zde.
Obsah semináře:
V době distanční výuky je Škola OnLine výborným prostředkem k zadávání domácích úkolů a testů.
Mgr. Jaroslava Studničková Základní škola v Chotěšově