Pravděpodobně pro Vás není žádnou novinkou, že již v souvislosti s první vlnou onemocnění COVID-19 byly upraveny podmínky pro přijímací zkoušky. V rámci legislativní změny došlo k vydání vyhlášky, která stanovuje, že v přijímacím řízení nelze hodnotit hodnocení na vysvědčení za druhé pololetí školního roku 2019/2020.





Vyslyšeli jsme četná přání a požadavky škol a připravili pro Vás novou funkčnost, jejíž cílem je umožnit hlasování prostřednictvím zpráv v aplikaci na formuláři "Odeslat zprávu". Prostřednictvím zprávy s hlasováním je možno si nechat vyžádat a následně i vyjádřit rychlou odpověď na zprávu. V praxi to znamená, že odesílatel zprávy může provést průzkum např. u zákonných zástupců, zda jejich dítě se zúčastní plánovaného lyžařského výcviku, Školy v přírodě, či zda byl seznámen např. se školním řádem. Svým souhlasem či nesouhlasem tak dát rychlou zpětnou vazbu škole k dotazované problematice.

Na základě opatření MŠMT č. j.: MSMT-39185/2020-1 byly stanoveny dny 26. a 27. října 2020 pro žáky základních škol, středních škol, konzervatoří a základních uměleckých jako volné dny. Tento článek slouží jako návod, jak tyto volné dny zaevidovat v aplikaci Škola OnLine.


Od středy přešly všechny školy na distanční způsob výuky, přičemž valná většina škol k tomu účelu využívá služeb Microsoft Teams. Abychom školám usnadnili maximálně fungování v této mimořádné situaci, umožňujeme nově vytváření online schůzek i nad klasickým rozvrhem. Nově tak můžete online schůzky v Teams plánovat učitel jednoduše přímo ze svého osobního kalendáře.

V souladu s Metodickým doporučením pro vzdělávání distančním způsobem vydaným MŠMT dne 24.9.2020 bychom vás rádi informovali o možnostech evidence a vedení distanční výuky v aplikaci Škola OnLine.

Strana 9 z 256První   Předchozí   4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  Další   Poslední   
Vstup do Školy OnLine
GDPR

Reference

Intuitivní systém pro komplexní správu školních dat s lidským přístupem.

Ing. Martin Kocman

Základní škola a mateřská škola Jaroslava Seiferta, Praha 3

Zobrazit další...