Dostali jste se při tisku vysvědčení do úzkých, nebo se nás jen chcete na něco zeptat? Nově můžete na zákaznickou podporu volat již od 7.30.
Tato bezplatná služba, která je poskytována nad rámec standardní smluvní podpory, je Vám nově dostupná každý pracovní den až do 30. června 2017.
Ještě před koncem školního roku jsme pro Vás přichystali řadu změn, které by Vám měli usnadnit a zpřehlednit práci s aplikací, například změny v zadávání suplování, či evidenci výchovných opatření. Zapracovali jsme také nejpoptávanější požadavky škol, jako načítání údajů z národní knihovny, či automatické rušení uživatelských účtů. Přehled těch nejzajímavějších novinek Vám přinášíme v tomto článku, kompletní seznam změn najdete v sekci Změny v aplikaci.
V následujících dnech pro Vás chystáme úpravu způsobu evidence výchovných opatření, do které jsme zahrnuli nejčastější požadavky všech typů škol. Věříme, že tato zjednodušení a úpravy Vám pomohou ušetřit cenný čas, který pak můžete lépe věnovat své náročné práci s dětmi.
Intuitivní systém pro komplexní správu školních dat s lidským přístupem.
Ing. Martin Kocman Základní škola a mateřská škola Jaroslava Seiferta, Praha 3