09

Vážení uživatelé Školy OnLine,

pro zjednodušení komunikace mezi vámi a pracovníky Školy OnLine a zrychlení odstraňování problémů, které při práci se systémem máte, bychom Vás chtěli požádat o dodržování následujících pravidel.

Pro vyřízení každého hotlinu budeme potřebovat znát:

- vaše jméno a příjmení, název a typ školy, sídlo školy
- vaše přihlašovací údaje – stačí pouze uživatelské jméno
- přesnou specifikaci problému – jméno modulu, název formuláře, popis problému a - konkrétní příklad (např. žák Jan Novák ze třídy 4.A, karta studenta, záložka Probíhající vzdělání, položka Financování žáka/studenta + uvést k čemu dochází), - přesný text chybového hlášení, popř. kopii obrazovky tohoto hlášení
 
Pro případ, že bychom potřebovali znát podrobnější informace, uvádějte v e-mailu i telefonický kontakt a dobu, po kterou Vás můžeme kontaktovat.

V případě telefonického hotlinu volejte přímo od počítače (pokud je to možné), abychom mohli co nejefektivněji problém vyřešit.

Děkujeme za pochopení a věříme, že uvedená pravidla vylepší vzájemnou spolupráci.

Tým Škola OnLine, 9.6.2009

 



Vstup do Školy OnLine
GDPR

Reference

Pro vedení školy je jednoduché provádět kontrolu docházky, hodnocení a probrané učivo u jednotlivých žáků nebo celých tříd.

Mgr. Karolína Žáková
SSUPŠ - Zámeček

Zobrazit další...