Publikoval
Lucie Štruncová dne 9. června 2009 v 00:00
Vážení uživatelé Školy OnLine,
pro zjednodušení komunikace mezi vámi a pracovníky Školy OnLine a zrychlení odstraňování problémů, které při práci se systémem máte, bychom Vás chtěli požádat o dodržování následujících pravidel.
Pro vyřízení každého hotlinu budeme potřebovat znát:
- vaše jméno a příjmení, název a typ školy, sídlo školy
- vaše přihlašovací údaje – stačí pouze uživatelské jméno
- přesnou specifikaci problému – jméno modulu, název formuláře, popis problému a - konkrétní příklad (např. žák Jan Novák ze třídy 4.A, karta studenta, záložka Probíhající vzdělání, položka Financování žáka/studenta + uvést k čemu dochází), - přesný text chybového hlášení, popř. kopii obrazovky tohoto hlášení
Pro případ, že bychom potřebovali znát podrobnější informace, uvádějte v e-mailu i telefonický kontakt a dobu, po kterou Vás můžeme kontaktovat.
V případě telefonického hotlinu volejte přímo od počítače (pokud je to možné), abychom mohli co nejefektivněji problém vyřešit.
Děkujeme za pochopení a věříme, že uvedená pravidla vylepší vzájemnou spolupráci.
Tým Škola OnLine, 9.6.2009