Suplování, kalendář organizace, školní akce a plán práce
Webinář je věnován administrátorům systému nebo osobám, které mají na škole odpovědnost za řešení změn v rozvrhu. Hlavním tématem tedy bude zakládání školních akcí a jejich vliv na řešení suplování, typy školních akcí a jejich použití, Obecná událost a kdy ji použít a další nejčastěji řešené situace v průběhu školního roku (spojení hodiny, přesun hodiny, výměna učitele, učebny apod.).
Školení bude doplněno o nejčastěji řešené situace z praxe.
Webinář bude probíhat prostřednictvím události v MS Teams. Odkaz pro vstup na webinář bude zaslán 2 dny před termínem webového školení na e-mail uvedený při registraci.
Registrovaní účastníci obdrží po uskutečnění školení záznam z webináře.
Máte zájem o toto školení?
Vyplňte prosím vaše kontaktní údaje a odešlete formulář. Jakmile budou pro toto školení vypsány termíny, zašleme vám e-mailem upozornění.
Obsah školení
- Absence zdrojů a její vliv na suplování
- Zadávání suplování
- Obecné suplování a jeho možnosti
- Výměna, spojení a přesun hodin
- Výpisy suplování
- Kalendář organizace a jeho vliv na rozvrh hodin
- Evidence školních akcí – typy školních akcí a jejich použití – ukázka řešení nejčastějších situací
- Plán práce
Jak se připojit na webinář?
Webinář bude probíhat v prostředí Microsoft Teams. Pro tyto účely není potřeba na počítači nic instalovat, webinář bude probíhat v okně webového prohlížeče.
Před samotnou akcí obdržíte e-mailem odkaz, na který stačí v příslušnou dobu kliknout. Účastníci musí být po celou dobu připojeni k internetu, sluchátka a mikrofon pro komunikaci s lektorem jsou výhodou, ne však podmínkou.