Skip to main content

Začínáme se Školou Online

Připravujeme nové termíny
Webinář
Zaměření: Administrátoři

V rámci školení budete seznámeni se základními kroky, které je vhodné provést, aby mohli se systémem plnohodnotně pracovat pracovníci školy, žáci i jejich zákonní zástupci.

Webinář bude probíhat v prostředí Microsoft Teams. Účastníci musí být připojeni k internetu, sluchátka a mikrofon pro komunikaci s lektorem jsou výhodou.

Po skončení webináře obdrží registrovaní účastníci záznam z webináře.

Obsah školení

  • Co je Škola Online?
  • Portál Školy Online a jeho funkce
  • Přihlášení do systému
  • Moduly a funkce systému
  • Základní nastavení
  • Uživatelské role a jejich možnosti
  • Ukázka uživatelského rozhraní žáků/zákonných zástupců
  • Zakládání uživatelských účtů
  • Co dál?

Jak se připojit na webinář?

Webinář bude probíhat v prostředí Microsoft Teams. Pro tyto účely není potřeba na počítači nic instalovat, webinář bude probíhat v okně webového prohlížeče.

Před samotnou akcí obdržíte e-mailem odkaz, na který stačí v příslušnou dobu kliknout. Účastníci musí být po celou dobu připojeni k internetu, sluchátka a mikrofon pro komunikaci s lektorem jsou výhodou, ne však podmínkou.

Další školení