18

Pro velký zájem jsme pro Vás přidali další termín webináře zaměřeného na efektivní využití systému Škola Online pro pedagogické pracovníky. Webinář Vám poskytne všechny potřebné nástroje a znalosti pro optimální využití systému.




Na webináři se dozvíte:


  • Jak efektivně zapisovat a spravovat třídní knihu.
  • Postupy pro evidenci docházky žáků.
  • Jak správně omlouvat absence žáků a využívat elektronické omluvenky.
  • Jak získávat přehledy o absencích pro lepší správu třídy.
  • Metody pro zadávání a plánování hodnocení žáků.
  • Jak vytvářet a využívat obecné události v kalendáři.
  • Způsoby, jak efektivně komunikovat s žáky a jejich rodiči pomocí systému.

Jak webinář funguje? 

Webinář se uskuteční online prostřednictvím MS Teams, takže se můžete zúčastnit z pohodlí vašeho domova či školy. Den před termínem obdržíte na Váš e-mail odkaz pro přihlášení na webinář. Všem účastníkům (registrovaným) bude zároveň zaslán záznam z webináře.

 

Jak se zaregistrovat?


Stačí kliknout na odkaz u příslušného termínu a vyplnit krátký registrační formulář:

 

Webinář 25. 4. 2024, 09:00 – 13:00            Chci se zaregistrovat             OBSAZENO


Webinář 16. 5. 2024, 13:00 – 16:00            Chci se zaregistrovat

Publikováno v: Nepřehlédněte


Vstup do Školy OnLine
GDPR

Reference

Velkým kladem je přístup do školní matriky a ke všem dalším školním datům prostřednictvím uživatelského jména a hesla z jakéhokoli počítače připojeného k internetu.

Mgr. Václav Vávra

ZŠ MUDr. Emílie Lukášové a Klegova, Ostrava-Hrabůvka

Zobrazit další...