Učitelé chválí možnost hodnotit žáky slovně místo klasických známek. Tento způsob klasifikace totiž umožňuje lépe postihnout priority a nedostatky dětí, zároveň je nenutí učit se „pro známky“, které popisují pouze jejich krátkodobé znalosti. Také se prohlubuje vazba mezi žáky a učiteli a mezi rodiči a učiteli. Slovní hodnocení se však zatím na školách nevyskytuje často, nejvíce na školách alternativních směrů.
Aplikace aSc Rozvrhy umožňuje rychlé a jednoduché vygenerování kompletního rozvrhu respektujícího organizační požadavky školy. Na základě vašich potřeb vygeneruje program kompletní rozvrh.
Škola OnLine podporuje propojení aplikace Katedra s aplikací aSc Rozvrhy. Z Katedry lze exportovat základní číselníky (předměty, třídy, učebny a učitele) a importovat je do aplikace aSc Rozvrhy. Poté můžete v aSc Rozvrhy vygenerovat rozvrh pro celou školu dle vašich požadavků a následně vygenerovaný rozvrh naimportovat do Katedry, kde s ním můžete dále pracovat.
MŠMT navrhuje, aby mateřské školy fungovaly v budoucnu i pro dvouleté děti. Tento krok by uvítali zejména rodiče, neboť jeslí je malý počet a soukromé hlídání je nákladná záležitost. Specialisté na péči o děti a odborníci na vzdělávání však před tímto plánem varují, neboť dle jejich zkušeností jsou na dvouleté děti kladeny větší nároky a jiný psychologický přístup. Zároveň zdůrazňují, že učitelka MŠ nemá kvalifikaci na péči o děti do tří let. V případě, že by návrh MŠMT prošel, bylo by tedy zapotřebí, aby si učitelky v mateřských školách doplnily vzdělání a změnit vybavení tříd a prostorů pro tyto děti. To by však znamenalo vynaložit zhruba 2 miliardy korun, což by byla obrovská zátěž pro státní rozpočet, proto MŠMT tento návrh stále zvažuje. Nejdříve by měl vejít v platnost v roce 2012.
V době distanční výuky je Škola OnLine výborným prostředkem k zadávání domácích úkolů a testů.
Mgr. Jaroslava Studničková Základní škola v Chotěšově